loading...
هنر های نو
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستان آموزنده جزیره سبز و گاو غمگین 0 218 mahboone
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 126 mahboone
داستان زیبای چه كشكی، چه پشمی! 0 138 mahboone
فقط محض خنده 0 126 mahboone
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 130 mahboone
داستان آمونده اشک رایگان 0 126 lina
داستان جالب راننده اتوبوس 0 132 lina
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 145 lina
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 114 lina
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 135 lina
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 121 mahsa
داستان با جان و دل گوش كردن ! 0 127 mahsa
پ نه پ - 3 (طنز) 0 119 mahsa
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 134 mahsa
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 125 mahsa
داستان آمادگی برای رفتن 0 131 behniya
داستان پندآموز:فکر نکنید دیگران احمقند! 0 139 behniya
اعترافات طنز 0 104 behniya
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 97 behniya
طنز مثلا الکی...(2) 0 116 behniya
داستان جالب:عشق منطقی!! 0 134 leili
داستان جالب خروس 0 115 leili
داستان های کوتاه و آموزنده بهلول دانا 0 132 leili
طنز مثلا الکی... 0 123 leili
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 134 leili
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 0 139 tahere
داستان زیبای جزا در روز قیامت ! 0 144 tahere
داستان آموزنده دزد باورها 0 126 tahere
مطالب حاوی نمک (طنز) 0 151 tahere
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 133 tahere
Arash بازدید : 164 1392/05/17 نظرات (0)

این بازی به ۱۵ سطح جدید آپیدت شده است. شما در این بازی مورد علاقه یک سری از پرنده هایی هستید که در قفس هستند.  پرندگان عصبانی اصلی،  ربوده می شوند و به شهر جادویی از ریو دو ژانیرو، جایی که آنها در نهایت فرار اسیرکنندگان خود و مجموعه ای را برای برای نجات دوستان خود، ضبط و پخش و جواهر — دو ماکائو نادر و ستاره های آینده منتقل تصاویر متحرک، روباه به ریو. عصبانی پرندگان ریو فیزیک مبتنی بر گیم پلی از بازی اصلی با پیچش های منحصر به فرد بر اساس فیلم جفت.

ویژگی های پرندگان عصبانی ریو:
- چهار قسمت فوق العاده با ۱۲۰ سطح هیجان انگیز!

- کاملا دستاوردهای جدید

- کشف همه میوه های پنهان و خاص

- به نمایش گذاشتن مهارت های خود در نهایت در یک آزمون جذاب و دیدنی

برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Arash بازدید : 195 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Angry Birds Seasons – Summer Pignic برای آیفون و آیپد از سایت

همانطور که همه می دانیم، هر فصل، فصل پرندگان خشمگین است و بقای پرندگان خشمگین در خطر است حتی در فصل تابستان! پس از نسخه پرندگان خشمگین،  هالووین، ولنتاین، روز سنت پاتریک و روز عید پاک پرندگان خشمگین فصل به فصل به فصل تابستان و پیگنیک تابستانی می روند.

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 174 1392/05/17 نظرات (0)

امروز برای شما کاربرانarashbnd یک بازی آیفون برای دانلود قرار داده ایم اسم این بازی angry birds seassons می باشد موضوع این بازی از آن قرار است که در ماه سپتامبر و در روز ماه کامل جشنی برگزار می شود و به علت کامل بودن ماه و شباهت آن به کیک به جشن کیک ماه معروف است و در این جشن خوک هایی خودشان را در میان مهمانان پنهان کرده اند شما باید آن ها را بیابید و ۳۰ مرحله ای که در این بازی تهیه شده را بگذرانید برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Arash بازدید : 148 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Angry Birds Seasons – Moon Festival برای آیفون و آیپد از سایت

همانطور که همه می دانیم، هر فصل، فصل پرندگان خشمگین است و بقای پرندگان خشمگین در خطر است حتی در جشنواره ماه… پس از نسخه های پرندگان خشمگین، هالووین، ولنتاین, روز سنت پاتریک، روز عید پاک و پیگنیک تابستانی،ماه سپتامبر است و ماه کامل شده و پرندگان خشمگین برای جشن ماه به چین می روند. ۳۰۰۰ سال پیش یکی از مهمترین تعطیلات چینی ها، جشن درو بوده و خوک ها فکر می کنند می توانند پنهان از بقیه در این جشن از خود تجلیل نمایند. به پرندگان خشمگین کمک کنید تا خوک ها را طی ۳۰ مرحله شکار کنند.

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 180 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود بازی ۲۰۱۱ Angry Birds Seasons Ham’o’ween برای آیفون و آیپد از سایت |

هر فصل، فصل پرندگان خشمگین است و بقای پرندگان خشمگین در خطر است حتی در هالوین سال ۲۰۱۱ ! با گذشت یکسال از ارائه اولین نسخه از پرندگان خشمگین فصول ; این بار باز به نسخه هالوین با مراحلی هیجانی تر باز می گردیم. به کمک پرندگان برای دنبال کردن خوک ها در ۳۰ مرحله جدید در میان تکه های کدو تنبل و اسکلت های وحشتناک همچنان ادامه دهید تا همانند گذشته انتقام خود را از آن ها بگیرند.

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 143 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Angry Birds Seasons Wreck The Halls برای آیفون و آیپد ازسایت |

هر فصل، فصل پرندگان خشمگین است و بقای پرندگان خشمگین در خطر است حتی در تعطیلات…
این فصل خارق العاده ترین زمان از سال است، اما خوک ها همچنان و طبق معمول به کلاهبرداری های خود ادامه می دهند! و اکنون استفاده از بهترین مهارت های پازلی شما در تقویم تعطیلات پرندگان خشمگین لازم است تا به کمک پرندگان برای سپری کردن ۲۵ مرحله جدید از این فصل همراه با شیرینی زنجفیلی، زنگ ها، چراغ های کوچک چشمک زن و آب نبات چوبی ها و صد البته پرندگان خشمگین جدیدی که خود را برای مقابله با خوک ها ظاهر کرده اند بروید و در روز آخر ملاقاتی با خوک بزرگ داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب…
Arash بازدید : 114 1392/05/17 نظرات (0)

 

| دانلود بازی Angry Birds Seasons – Year of the Dragon برای آیفون و آیپد از سایت

آتش بازی، فانوس درخشان، پاکت قرمز سرشار از پول – این سال جدید چینی هاست!
در این تعطیلات چین در بزرگترین و طولانی ترین جشن قرار دارد، یک زمان برای برگزاری جشن با خانواده و دوستان همراه با انواع آتش بازی و سرگرمی های دیگر. پرندگان خشمگین در حال خوشگذرانی و برگزاری جشن هستند اما خوک ها تخم های آنها را گرفته اند و آنها را ترستاده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین چیزی دارند که به آنها کمک می کند – یک عقاب توانا که به یک اژدهای بسیار ترسناک تبدیل شده است!

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 136 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Angry Birds برای آیفون و آیپد از سایت |

بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانی
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 170 1392/05/17 نظرات (0)


| دانلود رایگان تمام نسخه های Angry Birds برای سیستم عامل های محبوب از سایت |

                                                                                                                                                                                   یک سورپرایز جدید برای کاربران میهن دانلود , فکر کنیم که همه شما پرندگان خشمگین را می شناسید و از بازی کردن این بازی چه در کامپیوتر  و چه در گوشی لذت می برید. این بازی ۲ سال قبل نسخه اول خود را انتشار کرد و با آن نسخه طرفداران زیادی پیدا کرد; جالب است بدانید این بازی تا حالا ۱۴ نسخه متفاوت دارد و همه آن ها شما رو شگفت زده می کنند. امروز تصمیم گرفتیم که تمام نسخه های این بازی رو از تاریخ ۲۰۱۰ تا به حال برای سیستم عامل های آندروید , آیفون و آیپد , سیمبیان , جاوا  آماده کنیم.

Arash بازدید : 141 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Grand Theft Auto III برای آیفون و آیپد از سایت |

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر PlayStation استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آی او اس خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید!

دانلود همراه با تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 164 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود رایگان بازی Angry Birds – Cherry Blossom Festival برای آیفون و آیپد ازسایت |

فصل پرندگان خشمگین به یک سطح کاملا جدید با گیم پلی فریبنده کشیده می شود، از هالووین تا سال جدید چینی، پرندگان در فصول مختلف سال در سراسر جهان جشن می گیرند.! فصل بهار نزدیک است و پرندگان خشمگین در راه سفر به ژاپن برای فستیوال شکوفه های گیلاس و جشن هستند. در آنجا همه چیز توسط شکوفه های گیلاس زیبا احاطه شده و این زمان مناسب برای ناهار پیک نیک با دوستان و خانواده است. اما خوک ها نیز در حال تلاش برای برپا کردن یک پیک نیک با تخم مرغ ها هستند!

دانلود در ادامه مطلب…

Arash بازدید : 108 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی معروف Angry Birds Seasons HD v3.0.0 برای آیپد

دانلود بازی جذاب و فوق العاده پر طرفدار Angry Birds Seasons HD v3.0.0 که ورژن ۳٫۰٫۰ و جدید این بازی هست که بسیار مورد استقبال قرار گرفت . این بازی خاطره انگیز یکی از پرفروش ترین و جزو تاپ های Apps Store بوده و اولین بار برای کنسول iOS یا همان دستگاه های iPhone , iPad , iPod عرضه شده این بازی بسیار سرگرم کننده میتواند تا ساعتها گذشت زمان رو از یادتون ببره!

مورد نیاز : سازگار با iPad. نیاز به IOS 3.2 ویا بالاتر

Arash بازدید : 175 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب پرندگان خشمگین فضایی Angry Birds Space v1.3.1برای آیفون و آیپاد

یکی دیگر از نسخه های بازی معروف و جذاب Angry Birds   منتشر شد . این نسخه که با نام Angry Birds Space  رلیز شده است بازی بی نهایت جذاب و معتاد کننده ای است .  در این ورژن از بازی که پرندگان خشمگین به فضا رفته اند  می توان ظاهر جدیدی از بازی مشاهده کرد .همچنین گرافیک بازی  فوق العاده شده و یک گیم پلی عالی با مراحل بسیار جذاب !

مورد نیاز : سازگار با آی فون ۳GS، آیفون ۴، ۴S آی فون، آی پاد تاچ (نسل ۳)، آی پاد تاچ (نسل ۴) و iPad است. نیاز به IOS 4.0 یا بالاتر.

Arash بازدید : 102 1392/05/17 نظرات (0)

| دانلود بازی پرندگان خشمگین – جنگ ستارگان برای آیفون و آیپد از میهن دانلود |

نسخه جدید پرندگان خشمگین به نام Angry Bids – Star Wars منتشر شد. هیجان ! لذت ! استراتژی را در سبکی متفاوت تجربه کنید. پرندگان باید بکوشند تا خوک ها بد جنس را هرچه زودتر از بین ببرید زیرا آنها منتظر آمدن شما هستند. به آنان در این راه یاری کنید.! و از نسخه جدید این بازی لذت ببرید.

Arash بازدید : 128 1392/05/17 نظرات (0)

دانلود بازی 1.0 Grand Theft Auto Vice City مخصوص آندروید

دانلود بازی ۱.۰ Grand Theft Auto Vice City : بازی فوق العاده زیبای GTA 4 این بار برای آیفون و آیپد . جی تی ای از سری بازی های معروف میباشد که در این بازی نقش یک فرد خلاف کار را ایجاد میکنید . شما در این بازی میتوانید ماشین هارا دزدیده و در خیابان های شهر زیبای Vice city گردش کنید . این بازی تبدیل شده ی بازی GTA 4 کامپیوتر میباشد هیچ گونه تغییر در گرافیک و گیم پلی بازی داده نشده است .

Arash بازدید : 123 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده Wild Blood 1.0.3 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی فوق العاده Wild Blood 1.0.3 : گیملافت دوباره متور گرافیکی فوق العاده اش را برای انقلاب در بازی های گرافیکی به رخ میکشد . این بار بازی فوق العاده گرافیکی و زیبا با گیم پلی بی نظیر Wild Blood . این بازی از جمله بازی های بی نظیر شرکت گیم لاف است در این بازی شما یک جنگجوی حرفه ای و با مهارت های بالا که باید با دشمن بجنگید و آنهارا نابود کنید .

Arash بازدید : 92 1392/05/16 نظرات (0)



http://mihanwebhost.com

 

شرکت میهن رایانه خزر ( میهن وب هاست) سومین فروشنده بزرگ هاست میزبانی وب سایت ایرانی 

مژده به وبمستران فعال و حتی افرادی که مایل به شروع فعالیت اینترنتی و راه اندازی وبسایت هستند,هم اکنون فروش ویژه هاستهای میهن وب هاست با نازلترین قیمت آغاز شده است
با کمترین هزینه هاست را خریداری و وبسایت خود را راه اندازی نمایید

اما چه ویژه گی هایی میهن وب هاست رو متمایز میکند:
- استفاده از جدید ترین مدل سرور های HP , Dell
- سرعت بالا بااستفاده از هارد دیسک های SAS,SSD با سرعت های بالا که دارای قیمت های بالایی هستند  و باعث افزایش سرعت سایت شما می شوند
- قیمت ارزان 
- از همه مهم تر پهنای باند بالا برای استفاده تمامی وب سایت ها
- عدم تحریم  
- کنترل پنل cpanel

هم اکنون نظرات مشتریان ما رو ببینید و وارد حانواده 20 هزار نفری میهن وب هاست شوید

برای دیدن نظرات کاربران میهن وب هاست اینجا کلیک کنید

کیفیت خدمات میزبانی وب را با ما تجربه کنید!

www.MihanWebHost.com

 

 

دانلود بازی فوق العاده Om Nom: Candy Flick 1.0 آیفون و آیپد

نوشته شده توسط محمد در تاریخ دی ۱۷, ۱۳۹۱

  • تعداد بازدید:890 بازدید
  • ۰ نظر

دانلود بازی فوق العاده Om Nom: Candy Flick 1.0 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی فوق العاده Om Nom: Candy Flick 1.0 : یک بازی فوق العاده زیبا و بامزه . شما در این بازی یک حیوان خانگی دارید و باید از او مراقبت کنید حیوان شما بسیار با مزه میباشد و کار هایی میکند که شمارا به خنده می آورد . این حیوان علاقه ی بسیار زیادی به آبنبات دارد و با دادن آبنبات به او کار های جالبی انجام میدهد.

Arash بازدید : 171 1392/05/16 نظرات (0)
  • تعداد بازدید:557 بازدید
  • ۰ نظر

دانلود بازی فوق العاده Repulze 1.0 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی فوق العاده Repulze 1.0 : این بازی که به تازگی منتشر شده است توانسته است مخاطب های بسیار زیادی را جذب کند . مسابقات شما در آینده اتفاق می افتد و بسیار در روند بازی تاثیر دارد . سرعت بازی بسیار بالا میباشد و از سفینه های فوق العاده ای میتوانید برای مسابقه های خود استفاده کنید . میتوانید در بازی سفینه های خود را آپدیت کنید و ارتقا دهید تا برای مسابقه های آینده بتوانید پیروز شوید .

Arash بازدید : 213 1392/05/16 نظرات (0)

 

دانلود بازی Asphalt 7: Heat 1.0.7 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Asphalt 7: Heat 1.0.7 : کمتر کسی اسم بازی فوق العاده Asphalt را به گوشش نخورده است . یکی از زیباترین بازی های ماشینی حال حاضر است . شرکت گیم لافت بزرگترین شرکت ساخت بازی های موبایل خالق این بازی فوق العاده است . گرافیک بازی و گیم پلی یکی از بهترین هارا برای شما میسازد . شما در این بازی به مسابقات هیجان انگیزی میروید .

 

Arash بازدید : 248 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی Trial Xtreme 3 1.1 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Trial Xtreme 3 1.1 : بازی فوق العاده زیبای Xtreme از جمله بازی های فوق العاده متوری میباشد در این بازی شما یک متور سوار در سبک پرشی هستید که باید مسابقاتی انجام هدید. در هر مسابقه شما باید سبکی جدید ابداع کنید تا امتیاز شما از بقیه بیشتر شود.

Arash بازدید : 140 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی Blitz Brigade 1.0.1 جنگ با سامورایی ها آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Blitz Brigade 1.0.1 جنگ با سامورایی ها : بازی فوق العاده زیبای Blitz یکی از گرافیکی ترین بازی های حال حاضر میباشد . در این بازی شما جنگ با سامورایی ها میپردازید میتوانید سلاح های خود را ارتقاع و تغییر دهید . گیم پلی بازی بسیار عالی طراحی شده است . سبک بازی بسیار شبیه به بازی سم ماجراجو میباشد .

 

دانلود بازی Blitz Brigade 1.0.1 جنگ با سامورایی ها آیفون و آیپد

دانلود بازی Blitz Brigade 1.0.1 جنگ با سامورایی ها آیفون و آیپد

دانلود بازی Blitz Brigade 1.0.1 جنگ با سامورایی ها آیفون و آیپد

 

 

پیش نیاز : iOS 4.3 و بالاتر

دانلود با لینک مستقیم | با حجم ۵۵۱ مگابایت

پسورد فایل : www.mihandownload.com

( لطفا رمز را با حروف کوچک وارد کنید )

Arash بازدید : 170 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی Borderlands Legends 1.1.0 آیفون آیپد

 

دانلود بازی Borderlands Legends 1.1.0 : جنگ های مرزی میتوانید شخصیت محبوب خود را خود شما انتخاب کنید همچنین میتوانید سلاح های خود را به هر نوعی که خواستید تبدیل کنید . باید در مرز های کشور خود با بیگانگان بجنگید و هر مرجله پیروز شوید . ۳۶ نوع قدرت و توانیی فوق العاده در این راه شمارا همراهی میکند.

Arash بازدید : 157 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی Splinter Cell Conviction 1.0.2 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی Splinter Cell Conviction 1.0.2 : یکی از شاهکار های شرکت UbiSoft بازی Splinter Cell میباشد که شرکت بزرگ GameLoft این بازی فوق العاده زیبارا برای سیستم iOS درست کرده است . در این بازی شما یک سرباز بازنشسته میباشید که گروه هایی دختر شمارا میدزدند تا از شما برای کار های پلید خود استفاده کنند . شما همراه یک گروه کوچک مخفی شروع به همکار میکنید این گروه شمال چند از همکار های سابق شما میباشد . گرافیک و گیم پلی بازی میتوان گفت بهترین ها هستند بطوری که شما ساعت پای این بازی فوق العاده سرگرم میشوید.

Arash بازدید : 107 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای 2XL Supercross HD آیفون و آیپد

 

دانلود بازی زیبای ۱.۰.۳ ۲XL Supercross HD : بازی زیبای متوری پرشی فوق العاده زیبا . در این بازی شما یک متور سوار حرفه ای میباشید که میتوانید در مسابقات شرکت کنید و باید برنده شوید . میتوانید از هرکات نمایشی برای کسب امتیاز استفاده کنید . گرافیک بازی فوق العاده میباشد و گیم پلی بازی در نوبه ی خود بسیار جذاب است .

Arash بازدید : 147 1392/05/16 نظرات (0)

دانلود بازی زندگی مجازی The Sims 3 Ambitions 1.1.10 آیفون و آیپد

 

دانلود بازی زندگی مجازی The Sims 3 Ambitions 1.1.10 : کیک زندگی واقعی را با این بازی تجربه کنید . شما میتوانید در این بازی سرکار بروید و ازدواج کنید همچنین بچه دار شوید و شاهد بزرگ شدن بچه ها و پیر شدن خودتان باشید تا جایی که بمیرید . این بازی یک زندگی واقعی را در دنیایی مجازی برای شما به ارمغان می آورد . تمامی خصوصیت یک انسان واقعی را شما در بازی میتوانید مشاهده کنید مثل غذا خوردن خواب و… همچنین در بازی شما دچاه افسردگی و احساس عشق میشوید .

 

Arash بازدید : 82 1392/05/16 نظرات (0)

663664240-4

بازی BLOODMASGUE یک بازی بسیار زیبا و هیجانی است که در آن بعد سال های دراز vampireها بر انسان ها حکومت میکنند.شب هنگام  جادوگران و تبهکاران از قبر های خود بیرون آمده و خون اشخاص را میمکند.در این بازی شما نقش یک شکارچی را دارید که با کشتن خون آشام ها در پی نجات جان بشریت هستید.به شما توصیه میکنم که این گیم زیبا را بازی کنید.

نکته:برای اجرای این بازی باید به اینترنت وصل باشید.

Arash بازدید : 94 1392/05/16 نظرات (0)

648221050-0

این بازی یکی از بازی های زیبایی هست که نقش ارشد بازی را دارید.این بازی در حال حاضر در ۵۰ کشور جهان برای سیستم ios عرضه شده است.بازی Legends of Chaos HD یک بازی پر طرفدار در سطح جهانی است که دارای گرافیک بسیار بالا واست.این بازی را برای دوستداران بازی های اکشن توصیه میکنم.

درباره ما
اين سايت مجهز به دوربين مدار بسته مي باشد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک را بیشتر در این قالب ببینید؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 601
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,624
  • بازدید ماه : 3,624
  • بازدید سال : 70,888
  • بازدید کلی : 419,101
  • کدهای اختصاصی