loading...
هنر های نو
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستان آموزنده جزیره سبز و گاو غمگین 0 219 mahboone
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 126 mahboone
داستان زیبای چه كشكی، چه پشمی! 0 138 mahboone
فقط محض خنده 0 126 mahboone
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 130 mahboone
داستان آمونده اشک رایگان 0 127 lina
داستان جالب راننده اتوبوس 0 132 lina
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 145 lina
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 114 lina
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 136 lina
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 121 mahsa
داستان با جان و دل گوش كردن ! 0 127 mahsa
پ نه پ - 3 (طنز) 0 119 mahsa
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 134 mahsa
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 125 mahsa
داستان آمادگی برای رفتن 0 131 behniya
داستان پندآموز:فکر نکنید دیگران احمقند! 0 139 behniya
اعترافات طنز 0 104 behniya
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 98 behniya
طنز مثلا الکی...(2) 0 117 behniya
داستان جالب:عشق منطقی!! 0 134 leili
داستان جالب خروس 0 115 leili
داستان های کوتاه و آموزنده بهلول دانا 0 132 leili
طنز مثلا الکی... 0 123 leili
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 134 leili
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 0 139 tahere
داستان زیبای جزا در روز قیامت ! 0 144 tahere
داستان آموزنده دزد باورها 0 126 tahere
مطالب حاوی نمک (طنز) 0 151 tahere
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 133 tahere
Arash بازدید : 141 1392/05/18 نظرات (0)

 

دی ماه سال جاری، زنی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که فرد یا افراد ناشناسی از طریق ارسال پیامک مدعی ربودن دخترم شده و در ازای آزادی وی درخواست مبلغ ۳ میلیارد تومان پول کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران انجام و موضوع برای رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اقدامات خود را برای شناسایی آدم ربایان و نجات گروگان آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات از مادر دختر فقدانی به هویت یاسمن(۲۲ ساله)، وی در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت که دخترم با خودرو شخصی خود و به قصد رفتن به کافی‌نت از منزل خارج شد و تا ساعت ۲۱ از وی بی اطلاع بودم تا اینکه از طریق تلفن همراه وی پیامکی برای من مبنی بر ربوده شدن دخترم ارسال شد که در آن، آدم ربایان در ازای آزادی یاسمن مطالبه مبلغ ۳ میلیارد تومان وجه نقد در قالب ۳۰۰ بسته تراول پنجاه هزار تومانی کرده و تهدید کردند که در صورت اطلاع موضوع به پلیس دیگر دخترتان را نمی‌بینید.
همزمان با ارائه آموزش‌های لازم به مادر فقدانی، بلافاصله مشخصات خودرو شخصی فقدانی ( یک دستگاه خودرو تویوتا کرولا) به همراه دستگیری سرنشینان آن در سیستم سراسری پلیس ثبت و دیگر اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه آدم ربایان آغاز شد که در ادامه تحقیقات پلیسی و در ردیابی‌های تیم‌های ویژه آگاهی، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه فرد درخواست کننده پول به نام «حمیدرضا»( ۲۵ ساله) در منطقه کامرانیه جنوبی شناسایی شد اما با توجه به احتمال هرگونه اقدام برای تهدید جان دختر ربوده شده، کارآگاهان این شخص را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار داده تا ضمن شناسایی دیگر همدستان احتمالی ، در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری ربایندگان و آزادی گروگان کنند.
Arash بازدید : 241 1392/05/18 نظرات (0)

« با توجه به اعترافات اولیه متهم در خصوص نزاع و درگیری منجر به قتل، متهم برای ارائه توضیحات به دادسرای امور جنایی اعزام شد که به دستور بازپرس پرونده قرار بازداشت موقت صادر و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.»

Arash بازدید : 173 1392/05/18 نظرات (0)

 

در حالي كه خيلي تعجب كرده بوديم، پياده شديم اما آنها ناگهان به طرف ما حمله كرده و در حالي كه با چاقو و چماق به سر و صورت و بدن ما ضربه مي‌زدند، سعي داشتند تلفن همراه، پول و حتي لباس‌هايمان را به زور بگيرند.

به گزارش مرآت به نقل از مشرق،سه نفر زورگير با حمله به سه پسر دانشجو در دماوند، پس از مجروح كردن آنها، پول و اموال‌شان را به سرقت برده و متواري شدند. روز حادثه سه پسر دانشجو در نزديكي دانشگاه آزاد دماوند سوار بر خودرو بودند كه از سوي زورگيران چاقو به دست متوقف شده و هدف حمله قرار گرفتند.

Arash بازدید : 182 1392/05/18 نظرات (0)

 

به گزارش اعتماد، سردار احمدعلی گودرزی درباره این جنایت که در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل برای نجات این دختر 23 ساله تلاش‌هایی کرده و او را به بیمارستان منتقل کرده است اما در نهایت به دلیل شدت جراحات این دختر جان سپرد و پرونده‌یی جنایی با عنوان قتل دردستور رسیدگی پلیس قرار گرفت.

براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی البرز، 21 دی‌ماه امسال و در پی مرگ یک دختر 23 ساله در بیمارستانی در کرج رمزگشایی از جنایتی که او در آن قربانی شده بود در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت

Arash بازدید : 160 1392/05/18 نظرات (0)

 

دختر رزمی‌‌کار وقتی متوجه شد راننده شیطان‌صفت قصد تعرض به او را دارد، وی را با حرکات ورزشی ضربه‌فنی کرد.

چندی قبل رهگذران در حال عبور از اتوبان شهید باقری با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی دختر جوانی که از داخل یک خودرو پراید که کنار اتوبان توقف کرده بود، به کمک وی شتافتند.

 دختر جوان در حالی که راننده را به باد کتک گرفته بود، تلاش می‌کرد مانع فرار وی شود. همزمان با حضور مردم، گشت پلیس نیز از راه رسید و مرد جوان را بازداشت و همراه شاکی به اداره پلیس منتقل کرد.

Arash بازدید : 99 1392/05/18 نظرات (0)

 

افکارنیوز: دختري که طعمه نقشه شوم دو جوان قرار گرفته بود با مراجعه به دادگاه کيفري استان تهران خواستار رسيدگي به اين ماجرا شد.


چندي قبل دختر جواني به نام «ن» به دادگاه کيفري استان تهران رفت. او که شرايط روحي بدي داشت و دست و پايش مي لرزيد گفت: دو پسر جوان او را بيهوش کرده و مورد آزار و اذيت قرار داده اند.

«ن» در شکوائيه اش گفت: من شاغلم، مدتي قبل به طور اتفاقي با جواني به نام «م» آشنا شدم. او در همان برخورد اول گفت: به من علاقه دارد و مي خواهد با من ازدواج کند اما من به او علاقه اي نداشتم و همان ابتدا پاسخ آخرم را دادم. اما او سماجت مي کرد. مدتي از خواستگاري «م» گذشته بود که او تماس گرفت و گفت مي خواهد درباره موضوع مهمي با من صحبت کند.

Arash بازدید : 287 1392/05/12 نظرات (0)

حدود پنجم یا ششم عید بود برابر با جشن تولد ۲۰ سالگی پسری لاغر اندام و قد بلند

ساکن نارمک به نام محسن برای تولدش تصمیم داشت با صمیمی ترین دوستش علیرضا

به ویلای یکی دیگر از دوستانشان که در حوالی جنگلهای گلستان بود بروند.

ساعت از دوازده ظهر گذشته بود محسن با شادی از در خانه بیرون زد.ار ماشین شد و بسمت خونه ی

 علیرضا حرکت کرد سپس علیرضا هم سوار شد و دوتایی بسمت شمال راه افتادند.

ساعت از ۸ گذشته بود و نصف بیشتر راه را رفته بودند هوا حسابی تاریک شده و گرفته بود.

باران هرازگاهی میبارید و هوا سرد بود . دوطرف جاده را جنگل های وسیع پوشش داده بود.

محسن خواب آلود رانندگی میکرد که ناگهان . . .

Arash بازدید : 227 1392/05/12 نظرات (0)

با خانومم راهی شمال شده بودیم تا یه پنجشنبه و جمعه آرام و خوش

داشته باشیم.حدود غروب از خونه راه افتادیم جاده کمی شلوغ بود

اما جارجرود و رودهن رو که رد کردیم خلوت و خلوت تر شد .

حدودا نیم ساعت مونده بود برسیم که . . .به ادامه مطلب بروید

Arash بازدید : 317 1392/05/12 نظرات (0)

دوم ابتدایی بودم تازه خونمون رو عوض کرده بودیم بابام به خاطرضرر زیادی که کرده بود مجبور شد حتی خونمون رو هم بفروشه و یه خونهء کوچیکتر بگیره روز اول بود که اومده بودیم تو اون محل اثاث کشی تموم شده بود ومنو بابام در خونه بودیم بابام کلید انداخت که درو باز کنه یهو یه دختر 6 ساله با یه بلوزدامن سفید تور دار عین مال عروسا از کنارمون رد شد من نمی دونم چرا وقتی اون رو دیدم یه جوری شدم نمی دونم چی بود ولی یه چیزی بود که تا اون موقع احساسش نکرده بودم فقط شنیدم بابام گفت ماشالله!!! این دخترِ کیه خدا نیگهش داره به ادامه مطالب بروید......

Arash بازدید : 203 1392/05/12 نظرات (0)

عشق گمشده ....
اون شب وقتی به خونه رسیدم دیدم همسرم مشغول آماده کردن شام است, لباسهام رو عوض کردم و بعد بهش گفتم: باید راجع به یک موضوعی باهات صحبت کنم. اون هم آروم نشست و منتظر شنیدن حرف های من شد. دوباره سایه رنجش و غم رو توی چشماش دیدم. اصلا نمی دونستم چه طوری باید بهش بگم, انگار دهنم باز نمی شد. هرطور بود باید بهش می گفتم و راجع به چیزی که ذهنم رو مشغول کرده بود, باهاش صحبت می کردم. موضوع اصلی این بود که من می خواستم از اون جدا بشم. بالاخره هرطور که بود موضوع رو پیش کشیدم, از من پرسید چرا؟! اما وقتی از جواب دادن طفره رفتم خشمگین شد و در حالی که از اتاق غذاخوری خارج می شد فریاد می زد: تو مرد نیستی.اون شب دیگه هیچ صحبتی نکردیم و اون دایم گریه می کرد و مثل باران اشک می ریخت, می دونستم که می خواست بدونه که چه بلایی بر سر عشق مون اومده و چرا؟ اما به سختی می تونستم جواب قانع کننده ای براش پیدا کنم, چرا که من دلباخته یک دختر جوان به اسم"دوی" شده بودم و دیگه نسبت به همسرم احساسی نداشتم....به ادامه مطالب برید...

درباره ما
اين سايت مجهز به دوربين مدار بسته مي باشد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک را بیشتر در این قالب ببینید؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 601
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,673
  • بازدید ماه : 3,673
  • بازدید سال : 70,937
  • بازدید کلی : 419,150
  • کدهای اختصاصی