loading...
هنر های نو
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستان آموزنده جزیره سبز و گاو غمگین 0 219 mahboone
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 126 mahboone
داستان زیبای چه كشكی، چه پشمی! 0 138 mahboone
فقط محض خنده 0 126 mahboone
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 130 mahboone
داستان آمونده اشک رایگان 0 127 lina
داستان جالب راننده اتوبوس 0 132 lina
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 145 lina
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 114 lina
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 136 lina
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 121 mahsa
داستان با جان و دل گوش كردن ! 0 127 mahsa
پ نه پ - 3 (طنز) 0 119 mahsa
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 134 mahsa
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 125 mahsa
داستان آمادگی برای رفتن 0 131 behniya
داستان پندآموز:فکر نکنید دیگران احمقند! 0 139 behniya
اعترافات طنز 0 104 behniya
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 98 behniya
طنز مثلا الکی...(2) 0 117 behniya
داستان جالب:عشق منطقی!! 0 134 leili
داستان جالب خروس 0 115 leili
داستان های کوتاه و آموزنده بهلول دانا 0 132 leili
طنز مثلا الکی... 0 123 leili
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 134 leili
عشقولانه ترین داستان به نام شرط عشق 0 139 tahere
داستان زیبای جزا در روز قیامت ! 0 144 tahere
داستان آموزنده دزد باورها 0 126 tahere
مطالب حاوی نمک (طنز) 0 151 tahere
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 133 tahere
Arash بازدید : 245 1392/05/18 نظرات (0)

 

ایران در طول تاریخ بزرگان بسیار زیادی در ورزش داشته است اما متاسفانه نام خیلی از آنها حتی در تاریخ نیز از یادها رفته است.

اما چند تن هم هستند مثل جهان پهلوان تختی که یکی از مردان با غیرت ایرانی بوده است که زبانزد جهانیان است.

برای امروز بیوگرافی حمید سوریان رو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما باشه.

 

 

نام : حمیدمحمد سوریان ریحانپور

متولد در : ۲ شهریور ۱۳۶۴ (شهر ری)

رشته فعالیت : کشتی‌ فرنگی ( وزن ۵۵ کیلوگرم )

 

عکسی از دوران کودکی حمید سوریان :

 

Arash بازدید : 136 1392/05/18 نظرات (0)

 

توزیع کارت آزمون سراسری ۹۲ از دوم تیر/ اعلام نتایج نهایی هفته دوم شهریور

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری از روز یکشنبه ۲ تیر‌ تا چهارشنبه ۵ تیر‌، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

 

 :حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزرای فارس، گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۲ از روز یکشنبه دوم تیر‌ماه تا پایان روز چهارشنبه ۵ تیر‌ماه به همراه برگه راهنمای شرکت در آزمون داوطلبان، از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: آزمون‌ها در پنج گروه اختصاصی در روزهای پنجشنبه ۶ تیر ماه تا شنبه ۸ تیر ماه در پنج نیم‌روز جداگانه برگزار خواهد شد.

 

Arash بازدید : 250 1392/05/18 نظرات (0)

اخبار تعطیلی مدارس قزوین دوشنبه ۲۷ آذر ۹۱

 

جعفر حبیبی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین درباره تعطیلی مدارس با توجه به بارش شدید برف در استان قزوین و سرما و یخبندان اظهار داشت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام شده مدارس همه مقاطع در الموت غربی فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

وی افزود: همچنین مدارس نوبت صبح نواحی قزوین نیز در دو مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد:‌ مدارس مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان‌های البرز و آبیک نیز فردا در نوبت صبح تعطیل است.

وی عنوان کرد: مدارس الموت شرقی نیز در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی در نوبت صبح تعطیل هستند.

Arash بازدید : 167 1392/05/18 نظرات (0)


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام نتایج اولیه و سه برابر ظرفیتآزمون استخدامی 4 اسفندماه 91 برای ۱۷ دستگاه اجرایی استان، به حول و قوه الهی آزمون استخدامی سال جاری نیز بر اساس مجوزهای اعلامی و سهمیه تعیین شده این استان از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در ۱۷ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
این آزمون در راستای برنامه پنجم توسعه و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های مربوط به تأمین نیروی انسانی برای ۲۷ دستگاه اجرایی استان با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود.
دفتر منابع انسانی و تحول اداری همچنین به اطلاع عموم داوطلبان حایز شرایط ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌رساند برای کسب اطلاعات بیشتر به آگهی استخدامی که در سایت استانداری آذربایجان شرقی به نشانی http://www.ostan-as.gov.ir و سایت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://jazb.portaltvto.com منتشر خواهد شد مراجعه و ثبت‌نام نمایند.
مهلت ثبت‌نام در آزمون مذکور از اول خرداد تا ۱۲ خرداد بوده و زمان تعیین شده قابل تمدید نیست.

Arash بازدید : 104 1392/05/18 نظرات (0)

ستفاده از ویتامینها نه تنها به جوان ماندن پوست و برطرف شدن علائم پیری کمک می کند بلکه به بهبود بافت پوست و حتی کم شدن سیاهی دور چشم هم کمک می کند.

 

ویتامین “A”
ویتامین “A” برای برطرف کردن چین و چروک مفید است و در کل، بهترین ویتامین برای مبارزه با آثار کهولت سن در پوست ، محسوب می شود.

مشتقات ویتامین “A” که معمولا” با نام رتینوئیدها شناخته می شوند ، چین چروکها را کاهش می دهند ، لکه های قهوه ای را کم رنگ می کنند و پوست های زبر را نرم می کنند بنابراین کسانی که می خواهند پوست جوانتری داشته باشند باید از این ویتامین استفاده کنند…

ویتامین ” B۳”
ویتامین ” B۳” برای کاهش قرمزی پوست مفید است.
ویتامین ” B۳” که به نیاسینامید مشهور است میزان تولید سرامیدها و اسیدهای چرب را افزایش می دهد . این دو ماده از جمله مولفه های اصلی برای محافظت از پوست هستند و در نتیجه با افزایش این دو ماده پوست مقاومتر می شود و بهتر می تواند رطوبت را حفظ کند و در مقابل محرکهای حساسیت زا مقاومت کند.

ویتامین “C”
ویتامین “C” برای کم رنگ کردن لکه ها مفید است.
این ویتامین به نرم کردن پوست و کم رنگ کردن لکه ها خیلی کمک می کند ،نتایج یک تحقیق نشان داد زنانی که شش ماه بطور مداوم از کرمهای دارای ویتامین ” c”استفاده می کنند ، لکه های صورتشان بطور قالب توجهی کم رنگ می شود.

ویتامین “E”
ویتامین “E” برای تامین رطوبت پوست مفید است و از پوست ما در برابر اشعه یو وی محافظت می کند.
این ویتامین به پوست ما کمک می کند که مرطوب کننده طبیعی خود را حفظ کند .

ویتامین ” K”
ویتامین ” K” برای از بین بردن سیاهی دور چشم مفید است.
این ویتامین به روشن شدن سیاهی های دور چشم کمک می کند و به همین دلیل است که اغلب کرم های دور چشم حاوی ویتامین K و یا همان رتینول هستند.
منبع: آفتاب، مترجم: فرشته مشاور

Arash بازدید : 137 1392/05/18 نظرات (0)

به این مو نگویید موی زائد!

در بدن مردان به‌طور طبیعی در بیشتر نواحی به جز کف دست و پا، مو رشد می‌کند. این یک امر طبیعی و جزو تفاوت‌های زنان و مردان است، بنابراین اصطلاح موی زائد در مورد آقایان کاربرد ندارد و برعکس خانم‌ها، معمولا آقایان با رشد مو در بدن خود مشکل چندانی ندارند.

موی زائد,از بین بردن موی زائد,موی زائد در بدن آقایان

Arash بازدید : 133 1392/05/18 نظرات (0)

 

جی جی وات ، بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است. این فوتبالیست وقتی از طریق یکی از ویدئو های یوتوب متوجه شد که دختر ۶ ساله ای به خاطر آنکه مادرش گفته ۲۵ سالش نیست تا بتواند با این فوتبالیست ازدواج کند به گریه افتاده است، در پیامی در صفحه اجتماعی فیس بوک نوشت که می خواهد با این دختربچه ملاقات کند.

 

این ویدئو نشان می دهد که بریانا کوچک بغض کرده و بسیار برای خودش متاسف است که به اندازه کافی بزرگ نشده است.فردی این ویدئو را به وات می فرستد و او نیز تصمیم می گیرد کاری در این مورد انجام دهد. آن دو یکیدگر را در استادیوم هاستون تگزان در روز چهارشنبه ملاقات کردند.این فوتبالیست گفت:”او نمی دانست من آنجا هستم. وقتی به سمتم آمد من یک دسته گل در دست و یک حلقه در جیبم داشتم.

Arash بازدید : 75 1392/05/18 نظرات (0)

 

مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی

حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است…

مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران به دویچه وله می‌گوید: «بعد از ۱۷ سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶ سال پیش، وارد گروه “بدلکاری ۱۳″ شدم.»

مهسا احمدی اولین بانوی ایرانی است که پس از انقلاب در ایران عملیات سقوط آزاد “skydive” انجام داده است. نمایی از اولین سقوط آزاد این بانوی ایرانی که شهریور ۱۳۹۱ بر فراز شهر کلاله در استان گلستان ایران صورت گرفته است.

Arash بازدید : 100 1392/05/18 نظرات (0)

 

این جملاتی که می خوانید، نه دروغ است و نه به مسخره گرفتن فردی

دندان‌های جلو را بکشید تا خوش‌تیپ‌تر شوید!

این واقعیتی در نسل کنونی جوانان افریقای جنوبی است که به صورت مد در جامعه جا افتاده است.

 

این جملاتی که می خوانید، نه دروغ است و نه به سخره گرفتن فردی!

 

 

Arash بازدید : 166 1392/05/18 نظرات (0)

 

یکی از معروف ترین زنانی که کسی هیچ چیز راجع به او نمی داند زن بدون صورت است. او یک قاتل حرفه ایست, زن که کسی هیچوقت صورتش را ندیده است و پلیس به او لقب زن بدون صورت را داده است. البته او لقب دیگری با نام شبح هیلبرون نیز دارد.
پیچیدگی این ماجرا این است که دی ان ای DNA  این زن در بین سالها ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۹ در صحنه های جنایت سه کشور مختلف پیدا شده است!! یعنی حدود ۱۵ قتل در سه کشور مختلف صورت گرفته و این زن در آنها حضور داشته است!!

 

 

پلیس در بررسی این جنایت ها متوجه شد که این زن به هیچ موضوع  خاصی علاقه نداشته و قتلها بدون هیچ دلیلی رخ داده اند بنابراین ممکن است این زن هم اینک دنبال شما باشد!!

 

Arash بازدید : 190 1392/05/18 نظرات (0)


تیرانوزوروس Tyrannosaur 

 نویسنده و كارگردان: پدی كانسیداین، بازیگران: پیتر مولَن (جوزف)، الیویا كولمن (هانا)، ادی مارسان (جیمز)، ساموئل باتِملی (ساموئل)، پل پوپل‌وِل (بود)،‌سیان برِكین (مادر ساموئل). محصول ۲۰۱۱، ۹۲ دقیقه.

جوزف كه مرد بیوه‌ی آرامی است، زیر هجوم خشونت و خشمی است كه او را به جانب خودویرانگری می‌راند. پس از این‌كه به‌واسطه‌ی عصبانیتی دیوانه‌وار سگش را می‌كشد زندگی‌اش دستخوش تغییر می‌شود. در حالی كه از تغییر دادن خود و شرایطش و رهایی از گذشته‌ی ناخوشایندش نومید شده، پس از نزدیك شدن به هانا كه در مغازه‌ی خیریه‌ی محلی كار می‌كند شانس تازه‌ای برای نجات از این وضعیت می‌یابد.

 

Arash بازدید : 138 1392/05/18 نظرات (0)

 

مدل موی نیکول کیدمن در جشنواره کن سوژه رسانه ها شد

“نیکول کیدمن” ستاره مشهور هالیوودی علیرغم ۴۵ سال سن همچنان زیبایی و طراوت جوانی خود را حفظ کرده است. این ستاره زیبارو در جشنواره کن با مدل موی زیبا و ساده خود توجه همه عکاسان خبری را به خود جلب کرد.

 

Arash بازدید : 150 1392/05/18 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7780745050/166591_324.jpg

 

آذر، عروس، جوان و البته تقريبا سركش سريال محبوب پدرسالار، از قرار معلوم براي مردمي كه دوستش دارند هنوز هم همان آدم است با همان اسم و رسم.

مجله زندگی ایده آل: آذر، عروس، جوان و البته تقريبا سركش سريال محبوب پدرسالار، از قرار معلوم براي مردمي كه دوستش دارند هنوز هم همان آدم است با همان اسم و رسم. اگر چه كمند اميرسليماني طي سال‌هاي گذشته در قالب نقش‌هاي مختلفي فرو رفت اما انگار آنچه براي خيلي از مردم ماندگار و به‌يادماندني شده همان نقش آذر است كه با جديت مقابل پدرشوهر سختگيرش ايستاد تا داستان سريال پدرسالار را جذاب و ديدني كند. خيلي‌ها همچنان او را به همان اسم صدا مي‌زنند. كمند اميرسليماني 7ساله بود كه بازيگري را شروع كرد. به هر حال زندگي در خانواده‌اي هنرمند مي‌توانست يك فاكتور مثبت براي پيشرفت او در اين عرصه محسوب شود كه همينطور هم شد. هنوز هم گذشته‌ها برايش جالب هستند. گذشته‌اي كه با كودكي‌اش گره خورده و كودكي كه برايش تداعي‌كننده همبازيانش است. ليلا حاتمي و پسر جمشيد مشايخي دوستان روزهاي كودكي كمند اميرسليماني بوده‌اند. روزها گذشته‌‌ هرچند گذشته‌ها در ذهن كمند اميرسليماني مانده‌اند. در يادآوري خاطراتش از اولين دستمزد 7هزار توماني‌اش مي‌گويد و پيانويي كه با همان دستمزد خريد... .

 

Arash بازدید : 154 1392/05/18 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7780739137/168865_835.jpg

 

مهران مدیری در برنامه «ببخشید شما» که در سال 1378 از شبکه سوم سیما پخش می شد عادل فردوسی پور را به عنوان میهمان برنامه دعوت کرد.خواندن این مصاحبه بعد از 14 سال خالی از لطف نیست.

مهران مدیری در برنامه «ببخشید شما» که در سال 1378 از شبکه سوم سیما پخش می شد عادل فردوسی پور را به عنوان میهمان برنامه دعوت کرد. در آن زمان مجری برنامه «90» به اندازه امروز محبوب و شناخته شده نبود، با اینحال مصاحبه جالبی با مهران مدیری داشته است. خواندن این مصاحبه بعد از 14 سال خالی از لطف نیست.

 

Arash بازدید : 110 1392/05/18 نظرات (0)

 

احمد جورقانیان از علاقمندان فیلم و سینما که بسیاری از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سینمایی وی را به عنوان بزرگترین آرشیودار فیلم در ایران می‌شناسند، ۳۰ اردیبهشت پس از یک دوره بیماری درگذشت.

سادگی و فروتنی احمد جورقانیان در برابر اداواصول‌های «روشنفکرانه» یک جور فضیلت بود. احمد جورقانیان حرفه‌ای‌ترین «فیلم‌باز» ایران بود.
از سال ۱۳۳۶ همه ذهن و زبانش سینما بود. همه فیلم‌هایی را که دیده بود به‌یاد داشت. هر فیلم را با اصلی‌ترین عوامل سازنده‌اش به‌خاطر می‌آورد. برای پزتیو و نگاتیو فیلم حرمت و قداست قایل بود. هر نوع فیلمی را می‌خرید و در آرشیو خصوصی‌اش نگهداری می‌کرد و عین ناموسش از آن محافظت می‌کرد.
آنچنان عاشق نوار سلولویید بود که هیچ‌گاه عاشق موجود زنده‌ای نشد. حاضر نبود هیچ عشقی را جایگزین عشقش به سینما کند و نکرد. هر نسخه‌ای را از فیلمی فراهم می‌کرد، قطع نظر از اینکه آن فیلم به چه ژانری از سینما تعلق داشت، برای او در حکم عضوی محترم از اعضای خانواده بزرگ سینما و خانواده کوچک خودش بود.

 

Arash بازدید : 148 1392/05/18 نظرات (0)

 

 

همه چیز در مورد ارمیا خواننده محجبه آکادمی گوگوش

 

 

کافه سینما: چندی است که یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش در شبکه من و تو جنجال ساز شده است. این شرکت کننده خانمی محجبه است با نام ارمیا که در بین شرکت کنندگان به عنوان بهترین خواننده برگزیده شده است. راجع به حضور این خانم در آکادمی موسیقی حرف و حدیث های زیادی در فضای مجازی در گرفته است. عده ای مدعی ارتباط او با سازمان مجاهدین خلق شده اند و سابقه ای از این ارتباط ارائه کرده اند. عده ای حضور یک محجبه و اهدای جایزه به او را برنامه ریزی شبکه من و تو برای کسب مقبولیت در میان خانواده های سنتی و مذهبی ایرانی دانسته اند. برخی هم این ها را مشتی توهم توطئه می دانند که ناشی از ترس نفوذ این برنامه و اثرگذاری آن بر روی مخاطب ایرانی است. تمام ادعاهای پیش گفته حول یک سوال بوده است: چگونه باید حضور یک خانم محجبه در یک مسابقه ی خوانندگی را توجیه کرد؟ جامعه ی ما به این پدیده چگونه نگاهی دارد؟

ادامه در ادامه مطلب

Arash بازدید : 148 1392/05/18 نظرات (0)

 

ازدواج گوگوش و هومن خلعتبری !

 

خبرهای منتشره حاکی از این است که گوگوش و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با یکدیگر ازدواج میکنند!

هومن خلعتبری در برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند.
گوگوش درباره این ازدواج میگوید: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد. خوشبختانه هومن من را به خاطر ثروت نمیخواهد. من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند
هومن خلعتبری نیز نظر خود در مورد گوگوش را اینگونه بیان کرده است : گوگوش دختر رویاها و عشق زندگی من است.
البته هنوز مراسم رسمی این ازدواج برگزار نگردیده و این دو زوج عاشق وقت مشخصی را برای مراسم عروسی خود اعلام نکرده اند.

 

خبر به وسیله هومن خلعتبری تکذیب شد.به قولی دروغ سیزده بوده است.

Arash بازدید : 188 1392/05/18 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7780750321/167901_121.jpg

 

قرار را در مزون «تن رها» برندی که سعیده طراحش است، ترتیب دادیم. حاصلش شد نظرات بهنوش به‌عنوان خریدار و نظرات سعیده به عنوان طراح و فروشنده و كلي خنده و شوخی.

 

Arash بازدید : 121 1392/05/18 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7780735050/168996_839.jpg

اختتامیه جشنواره فیلم کن به پایان رسید و گذشته اصغر فرهادی تنها نصیبش از جوایز جایزه بهترین بازیگر زن برای برنیس بژو بود.

 

کافه سینما:  اختتامیه جشنواره فیلم کن به پایان رسید و گذشته اصغر فرهادی تنها نصیبش از جوایز جایزه بهترین بازیگر زن برای برنیس بژو بود.

 

Arash بازدید : 268 1392/05/18 نظرات (0)

در حالیکه هنوز برخی رسانه ها، از اکران فیلم فرانسوی اصغر فرهادی کارگردان پرحاشیه ایران در داخل کشور خبر می دهند، آقای کارگردان با رفتاری نامتعارف و غیر اخلاقی در جریان اهدای جوایز جشنواره کن بار دیگر در مقابل دوربین ها مساله ساز شد.

Arash بازدید : 139 1392/05/18 نظرات (0)


هرگز پیش از این دو تیم لاتزیو و رم در فینال جام حذفی ایتالیا با یکدیگر رو در رو نشده بودند و از آن جایی که دربی این دو تیم که به ایتالیایی دربی ده کاپیتالو نام دارد همیشه با صحنه های خشونت و بنر های توهین آمیز همراه بوده این بار پلیس سعی کرد تا حد ممکن این بازی را آرام برگزار کند.

دربی این دو تیم از نگاه شهروندان رم چیزی بیش تر از یک بازی فوتبال است و ریشه در فرهنگ و تحولات سیاسی در زمانهای گذشته دارد. اولین دربی این تیم در سال ۱۹۲۹ برگزار شد و با پیروزی رم به پایان رسید و از همان روز رقابت چه در زمین و چه خارج از آن بین این دو تیم بسیار شدید شد.
در این بازی پلیس با تدابیر امنیتی نسبتا بالایی که در نظر گرفته بود موفق شد این سلاح ها را از تماشاچیان کشف کند و باعث شود کار به درگیری با این وسایل نکشد.

 

Arash بازدید : 333 1392/05/18 نظرات (0)
عکس دختر و پسری که در دانشگاه لخت لخت شدن

لخت شدن و برهنگی دختران در ملع عام به حدی زیاد شده که الان هر روز از گوشه و کنار داغ ترین اخبار مربوط به لخت شدن و عریان دختران به گوش می رسد. تازگیا یه دختر پسر دانشجو در دانشگاه لخت و عریان شدن و کل لباس هاشون رو در آوردن.
بچه ها برای دیدن عک این دختر لخت و این پسر لخت به ادامه مطلب بروید.

عکس این دختر و پسر دانشجوی لخت در ادامه مطلب است

Arash بازدید : 182 1392/05/18 نظرات (0)

 

عکس مادر شدن دختر ۱۴ ساله

به تصویر زیر دقت کنید زن و شوهری که سمت چپ قرار دارند هر دو ۲۹ساله هستند و مادر و پدر دختری هستند که در عکس دیده می شود. دختر نیز ۱۴سال دارد و پسری که در کنار دختر سمت راست دیده می شود همسر دختر است که ۱۵ ساله است.

*********

جهت دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

*********

Arash بازدید : 264 1392/05/18 نظرات (0)

 

عکس زن لخت در وست کلاس در دانشگاه ایران

 

امروزه بیشتر جوانان یا بی کار هستند و یا دانش جو ..

آیا مگر مبدا  همه تحولات جامعه دانشگاه نیست ..

آیا با هین هرزه گی ها در جوامع دانشگاه فعلی می شود تحولات مثبت هم انتظار داشت ...

دوستان عکس زن لخت و برهنه ای که در زیر قرار داده ایم مربوط می شود به

یک مجسمه زن نیمه عریان و برهنه که پستان های این زن کاملا" معلوم است ؟

اما می دانید این مجسمه زن لخت که پستانش هم معلوم هست در کجا قرار دارد ؟

شاید تعجب کنید ولی در یکی از دانشگاه های  ایران در کلاس های هنر استاد این مجسمه زن لخت و برهنه را الگوی طراحی قرار داده است ...

درباره ما
اين سايت مجهز به دوربين مدار بسته مي باشد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید کدام یک را بیشتر در این قالب ببینید؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 601
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,667
  • بازدید ماه : 3,667
  • بازدید سال : 70,931
  • بازدید کلی : 419,144
  • کدهای اختصاصی